بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حاشيه های قبل از ديدار استقلال ـ داماش

ديدار تيم هاي استقلال و داماش در حالي از ساعت 18:15 آغاز مي شود که در فاصله کمتر از 5 ساعت به آغاز اين ديدار، نزديک به 25 هزار نفر در استاديوم حضور دارند. به نقل از فارس، مسئولان ورزشگاه براي جلوگيري از هرج و مرج درب ورودي طبقه اول را موقتا بسته اند تا هوادران به طبقه دوم هدايت شوند. قرار است بعد از استقرار طرفداران در طبقه دوم، مجدادا درب ورودي طبقه پايين باز شود.
* بليط فروشي اين مسابقه با توجه به استقبال هواداران مراجعه کننده، از ساعت 9 صبح آغاز شده است.
* هواداران تيم استقلال با تهيه بنر‌هايي که روي آن نوشته شده است «ژنرال قهرمان، تا قهرماني آسيا در استقلال بمان» و قلعه نويي، فتح الله زاده، استقلال قهرمان، به نوعي خواستار ماندن سرمربي کنوني آبي پوشان در فصل آينده هستند.
* تعدادي از طرفداران استقلال با تهيه جام هاي کاغذي، قهرماني تيمشان را در مقابل درب ورزشگاه به رخ مي‌کشند.
* با توجه به اينکه آفتاب گرماي زيادي را روي سکوهاي ورزشگاه منتقل کرده طرفداران استقلال به راهروهاي استاديوم پناه برده‌اند. عده اي هم که هنوز بليط تهيه نکرده اند روي چمن ها در حال استراحت هستند.

* مشابه بازي پرسپوليس و سپاهان در جام حذفي، از ساعت 11 صبح ورود هرگونه وسيله نقليه به داخل ورزشگاه ممنوع است و تماشاگران نمي توانند با خودرو به داخل استاديوم بروند. عده اي از تماشاگران به درب شرقي هدايت شده اند. مسئولان ورزشگاه معتقدند پارکينگ ها ظرفيتش در حال تکميل شدن است اما افرادي که آي دي کارت دارند مشکلي براي ورود به استاديوم ندارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 2 / 1392برچسب:لیگ دوازدهم,هفته سی و چهرم,استقلال,داماش,حاشیه ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com